Gratis verzenden vanaf € 35 (NL)
Snelle levering met PostNL
Veilig & gratis achteraf betalen
Niet goed geld terug
Gratis verzenden vanaf € 35 (NL)
Snelle levering met PostNL
Veilig & gratis achteraf betalen
Niet goed geld terug
Klik op het onderwerp om direct naar de betreffende vragen te gaan:
Bestelling
Levertijd / voorraad
Betalen
Verzenden / verzendkosten
Artikel niet gevonden
Garantie
Retourneren
Klachten
Contactgegevens
Bestellen kan eenvoudig. D.m.v de bestelknoppen bij de producten kun je deze in de winkelwagen leggen. In de kassa vragen wij om een aantal gegevens. Je hoeft niet in te loggen of een account te hebben. Als je een account hebt kun je inloggen en je bestelling nog eenvoudiger doen, al je gegevens zijn dan al ingevuld.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?Ja dat kan. Je kunt je bestelling altijd wijzigen. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice.
Ik heb geen bevestiging ontvangen?Van een bestelling ontvang je altijd een bestelbevestiging per email. Als je deze niet hebt ontvangen wil je dan contact met ons opnemen via het contactformulier?
Heb ik een account of inlogcode nodig?Je kunt zonder account bestellen. Inloggen is niet nodig. Met een account heb je wel veel voordelen, zoals o.a. eenvoudiger bestellen, je bestelling volgen etc.
Let op: door enorme drukte kan de levertijd langer zijn dan gebruikelijk. Momenteel moet je rekenen op 2-3 werkdagen. Wij werken samen met PostNL, ook zij hebben het enorm druk. We doen ons uiterste best om je bestelling zo spoedig mogelijk te verwerken.
Hoe kan ik zien of iets op voorraad is?Bij elk artikel staat vermeld of dit op voorraad is of de verwachte levertijd (bijvoorbeeld: 2-3 werkdagen). Dit staat op de productpagina van het betreffende artikel. Als er van een artikel nog 4 op voorraad zijn en je besteld er 5, dan is dat mogelijk, maar wordt je bestelling compleet verzonden en geldt er dus een levertijd. Het kan dus een enkele keer gebeuren dat iets wel op voorraad staat, maar dat er niet voldoende van is, waardoor er een langere levertijd is.
2.3 Niet op voorraad, wat is dan de levertijd?Veel artikelen hebben wij op voorraad en kunnen wij direct leveren. Indien een artikel niet meer op voorraad is, staat er bij het artikel een indicatie van de levertijd.
Je kunt in onze webshop betalen via iDEAL, AfterPay: Achteraf betalen, Factuur achteraf (eerst zien, dan betalen),Overschrijven op onze rekening vooraf, Mister Cash - Bancontact, Creditcards (o.a. VISA, Mastercard)
Meer over de verschillende betaalmethodes vind je op de pagina betalen.
Kan ik ook achteraf betalen?Je kunt ook achteraf betalen. Je koopt nu en betaalt pas over 14 dagen! Je ontvangt altijd eerst het product en daarna heb je 14 dagen de tijd om te betalen. Na ontvangst van je bestelling krijg je binnen enkele dagen een betaaloverzicht per e-mail. Achteraf betalen is geregeld via AfterPay. Er vindt bij deze betaalmethode altijd een gegevens- en kredietcheck plaats. Voor achteraf betalen brengen wij geen extra kosten in rekening.
Hoe werkt een betaling uit het buitenland?Betalingen buiten Nederland kunnen via Visa, Mastercard of overschrijving vooraf. Voor Begische klanten is het ook mogelijk om met Mister Cash - Bancontact of AfterPay (achteraf betalen) te betalen.
Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
Bij bestellingen boven € 35,- is verzending gratis. Daaronder berekenen wij een bijdrage van € 3,95.
Wat zijn de verzendkosten buiten NL?Verzendingen naar België kost € 6,95 en is boven de € 75,- gratis. De tarieven in andere landen zijn zichtbaar bij het afrekenen.
Kan ik mijn verzending ook volgen?
Bijna alle bestellingen worden verzonden met een track & trace code. Na verzending ontvang je een verzendbevestiging. In de verzendbevestiging staan de track & trace code vermeld, via track & trace kun je je pakket volgen.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?Je kunt je bestelling ook (op afspraak) afhalen bij ons kantoor - magazijn in Nijkerk. Indien je dit wenst, wil je dan contact opnemen met onze klantenservice?
Op onze site staat een selectie van het assortiment. Het kan dus voorkomen dat wij een artikel wel kunnen leveren maar het (nog) niet op onze site staat.
Kan ik ook artikelen bestellen die niet op de site staan?Mail ons je wensen en je hoort van ons binnen 2 werkdagen of wij het artikel kunnen leveren. Als het artikel nog te leveren is kunnen wij het voor je bestellen. Als wij een artikel voor je bestellen dat niet op de site staat en dus niet via de site besteld kan worden, vragen wij je vriendelijk het totaalbedrag van je bestelling vooraf over te maken op onze rekening. Uiteraard kun je artikelen die via ons besteld zijn en niet op onze site staan binnen 30 dagen na ontvangst bij ons retour aanmelden. Vervolgens heb je 14 dagen de tijd om artikelen retour te sturen.
Op de artikelen geldt naast de wettelijke garantie de eventuele fabrieksgarantie. Voor vragen over garantie kun je terecht bij onze klantenservice of via het contactformulier.
Wat houdt de wettelijke garantie in?De wettelijke garantie betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren, het moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, zorgen wij in goed overleg zo snel mogelijk voor een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door kosteloze vervanging, reparatie of terugbetaling van het aankoopbedrag.
Wat houdt de fabrieksgarantie in?De fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt afgegeven door de fabrikant/importeur. Het kan zijn dat de fabrikant/importeur zelf voorwaarden heeft gesteld aan deze garantie. Meer informatie over de fabrieksgarantie en de termijn hiervan kun je vinden in de garantiebepalingen die bij het product zijn ingesloten. Wij leveren alle producten met volledige fabrieksgarantie, afhankelijk van de fabrikant onverminderd de wettelijke rechten omtrent garantie en non-conformiteit.
Hoe kan ik aanspraak maken op garantie?Voor vragen over garantie kun je terecht bij onze klantenservice.
Ik heb een beschadigd of verkeerd product ontvangen, wat moet ik doen?Controleer bij ontvangst van het product of het juiste product onbeschadigd en compleet is afgeleverd. Mocht dit niet het geval zijn wil je dit dan zo spoedig mogelijk aan ons melden via het contactformulier of de klantenservice? Ook hier zorgen we middels vervanging, reparatie of terugbetaling voor een passende oplossing.
Ik heb een defect product ontvangen, wat moet ik doen?Mocht een product direct bij ontvangst defect zijn, dan verzoeken wij je ons daar over zo snel mogelijk te informeren en in overleg het product eventueel aan ons te retourneren. Wij zorgen dan voor een passende oplossing afhankelijk van het artikel door vervanging, reparatie of terugbetaling.
Ja dat kan.
Indien je je pakket wilt retourneren kun je dat binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling melden via onze klantenservice. Vervolgens heb je 14 dagen de tijd om artikelen retour te sturen. Na ontvangst van je retourzending ontvang je een bevestigingsmail. Wij storten binnen maximaal 14 dagen na de ontbinding van de overeenkomst het aankoopbedrag inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending via de gebruikte betaalmethode terug. Voor garens (bollen wol of katoen) geldt een extra retour mogelijkheid. Meer informatie over retourneren en de voorwaarden staat op de pagina retourneren .
Binnen welke termijn kan ik iets terugsturen? Indien u uw bestelling wilt retourneren kunt u dit binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling melden via het retourformulier of de klantenservice. Vanaf dat moment heeft u 14 dagen de tijd om artikelen retour te sturen. Meer informatie hierover staat op de pagina Retourneren. Voor bollen wol geldt een aanvullende retour mogelijkheid. Lees hierover meer op de pagina retourneren.Mocht je een klacht hebben over de levering, service of andere zaken, dan horen wij dat graag van je. Stuur dan een e-mail naar onze klantenservice. Wij nemen je klacht in behandeling en proberen deze zo goed mogelijk op te lossen. Wij beantwoorden je klacht of opmerking altijd binnen 5 werkdagen.
Wat kan ik doen als mijn klacht niet goed wordt opgelost?Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze indienen bij keurmerk.info (het webshop keurmerk).
Onze klantenservice is op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur bereikbaar op telefoonnummer (033) 303 4900. Uiteraard kun je ons ook mailen.
Kan ik jullie ook bezoeken?We hebben een Happy Crafts winkel in Almere Haven. Daar kun je uiteraard altijd langs gaan. Je bent uiteraard ook welkom op ons kantoor of in ons magazijn, dit kan echter alleen op afspraak (om teleurstelling te voorkomen)!